(: Salam Ukhuwah & Salam Perjuangan :)

Syukran Jazilan atas kunjungan :D
Semoga apa yang tercoret di sini membawa manfaat pada semua~


more at Islamic-Testi


"Wahai jiwa yang tenang! Kembalilah pada Tuhanmu dengan hati yang redha dan di redhaiNya maka masuklah kedalam golongan hamba-hambaKu, dan masuklah ke dalam syurgaKu [89:27-30]


Thursday, September 17, 2009

salam Aidilfitri dari warga Sainsri...

Sekadar sedikit ucapan Aidilfitri yang sempat dipetik dari warga sainsri...


"Salam Aidilfitri buat semua warga Sm Sains Miri, semoga kita semua dirahmati dan diberkati. Semua puterra puteri tingkatan 3 dan 5, moga sukses dalam PMR dan SPM,semua A, InsyaAllah!"
(Puan Haslinda bt Jedi)



"Selamat Hari Raya kepada semua putera puteri sainsri. kepada putra puteri PMR dan SPM, jangan raya sakan. Semoga ada cemerlang dalam PMR dan SPM"

(Ustaz Mohd Azhar HJ Omar)


"Saya mewakili JPPI ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh warga Islam Sainsri. Jadikan hari raya ini sebagai hari kemenangan bagi kita setelah berpuasa selama sebulan.maaf zahir dan batin.

(Ustaz Muzaha bin Mohamed)

"Selamat Hari Raya kepada warga Sm Sains Miri. kepada pelajar tingkatan 3 dan 5, minimakan sambutan Hari Raya anda untuk kecemerlangan PMR dan SPM.

(Ustazah Rokiah bt Sahari)


"Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin buat semua warga Sm Sains yang menyambut hari raya pada tahun ini. Bagi pelajar tingkatan 3 dan 5, jadikan semangat berkobar-kobar untuk menyambut ketibaan Aidilfitri sebagai suntikan semangat untuk berusaha dengan gigih demi kecemerlangan PMR dan SPM."

(Ustaz Surjana bin Abdul Gani)


"Semoga Aidilfitri kali ini membawa barakah kepada kita semua. Salam Aidilfitri.=)"

(Puan Nordalina binti Ismail)



tidak lupa juga ucapan dari beberapa orang wakil nuqaba sainsri....

"Salam buat semua.Raya ini sudah dekat, maka Ramadhan melabuhkan tirai. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Andai ada salah dan silap. maafkan diri yang lemah ini kerana semua hamba-Nya tidak terlepas dari melakukan kesalahan. Nuqaba Sainsri, ucapan salam dan Selamat Hari Taya Aidilfitri maaf zahir dan batin.InsyaAllah, raya pada tahun ini mendapat keberkaatn ilahi.Assalamualaikum w.b.t"

(Mohd Arif bin Ismail,Ketua Naqib)

"Assalamualaikum w.b.t, salam buat warga sainsri. Bulan Ramadhan akhirnya berlalu pergi. Adakah kit telah pernaharui iman kita dahulu? Semoga Ramadhan kali ini adalah yang terbaik, jika kita pergi, masih ada peluang untukkita memasuki syurga tertinggi. Jika dipanjangkan hayat ini, semoga kita menjadikan ia lebih baik! Apapun selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri ini, hari merdeka buat semua."

(Nurul Fatihah bt Amir,Ketua Naqibah)

"Assalamualaikum w.b.t...salam ukhuwah, seuntai kata untuk semua...Ramadhan berlalu pergi tak terasa syawal menjelma lagi. selamat berpuasa dan menjalani ibadah difasa terakhir Ramadhan ini. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 1430H. ampun maaf kami pohonkan. Jaga diri, jaga solat & segalanya, tambahkan iman kurangkan juadah..ukhuwah fillah abadan abada....."

(Mohd Dzulkhairi bin Hj Eneng)

"Assalamualaikum w.b.t. Selamat Hari Raya!!!yeyeye!!!kami dari syukbah Tamrin ingin mengucapkan Selamat Hari Raya..maaf Zahir Batin."

(Mohd Nazri bin Hang Jebat)

"Selamat Hari Raya kepada seluruh umat Islam seluruh dunia. Kejayaan seluruh manusia dalam agama Allah S.W.T. dengan cara mentaati semua perintah Allah S.W.T. dan ikut As-Sunnah Nabi Muhammad S.A.W. Taat Allah, taat Rasul pasti berjaya dunia dan akhirat.
(Abdullah bin Husaini)







No comments:

Engineer Di Blog Nuqaba

rakan seperjuangan dakwah dan tarbiah